ایک چھوٹے سےمگر مفید سافٹ ویئر کا تعارف


( eQuake3d.exe)
ایک ایسے چھوٹے سے سافٹ ویئر کا تعارف جو زمین کے طول و عرض میں کہیں بھی آنے والے زلزلے کی آپکو مکمل معلومات کے ساتھ اصلی صورتحال پیش کرتا ہے۔ مزید پڑھیئے۔۔۔

About محمد سلیم

میرا نام محمد سلیم ہے، پاکسان کے شہر ملتان سے ہوں، تلاشِ معاش نے مجھے آجکل چین کے صوبہ گوانگ ڈانگ کے شہر شانتو میں پہنچایا ہوا ہے۔ مختلف زبانوں (عربی خصوصیت کے ساتھ) کے ایسے مضامین ضن میں اصلاح اور رہنمائی کے دروس پوشیدہ ہوں کو اردو میں ترجمہ یا تھوڑی سی ردو بدل کر کے ایمیل کرنا میرا شوق رہا ہے۔ میں اپنی گزشتہ تحاریر کو اس بلاگ پر ایک جگہ جمع کرنا چاہ رہا ہوں۔ میں مشکور ہوں کہ آپ یہاں تشریف لائے۔
This entry was posted in معلوماتی and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to ایک چھوٹے سےمگر مفید سافٹ ویئر کا تعارف

  1. sayed نے کہا:

    SALEEM BHI VERY NICE I LIKE YOU , ALLAH APKO OR TOWFEEQ DEE,, AMEEN
    SAYED IJAZ
    RIYADH

  2. Taheem نے کہا:

    ٹرائی کرتے ہیں

    • محمد سلیم نے کہا:

      محترمہ تحریم صاحبہ، میرے بلاگ پر تشریف آوری کا بہت شکریہ۔ آپ نے تو لگ بھگ سارے ہی آرٹیکلز پڑھ ڈالے۔ حوصلہ افزائی کیلئے وقتاً فوقتاً تشریف لاتی رہا کریں۔

  3. پنگ بیک: ایک چھوٹے سےمگر مفید سافٹ ویئر کا تعارف | Tea Break

جواب دیں

