ایک چھوٹے سےمگر مفید سافٹ ویئر کا تعارف


پروگرام کا نام: ( eQuake3d.exe)۔
یہ پروگرام زمین کے طول و عرض میں کہیں بھی آنے والے زلزلے کی آپکو مکمل معلومات کے ساتھ اصلی صورتحال پیش کرتا ہے۔
یہ پروگرام مفت اور پیسوں کے ساتھ دونوں صورتوں میں موجود ہے، دونوں میں فرق صرف اتنا ہے کہ پیسوں والا پروگرام اس فیلڈ سے متعلقہ ماہرین کیلئے خصوصی معلومات فراہم جرتا ہے۔
پروگرام کی چند خاصیتیں اس طرح ہیں کہ:
(Now)
کے بٹن کو دبا کر آپ عین اُسی لمحے آنے والے کسی زلزلے کے بارے میں جان سکتے ہیں۔
(USGS )
کے بٹن کو دبانے سے آپ ایک ویب سائٹ پر چلے جاتے ہیں جہاں پر آنے والے زلزلہ کے بارے میں مزید معلومات مثلا؛ زلزلے کا زیر زمین مرکز، جگہ اور شہر کا نام، زمین پر زاویہ اور گہرائی، وقت اور زلزلے کی قوت کے بارے میں پتہ چلایا جا سکتا ہے۔
پروگرام کے بارے میں کُچھ اور تفاصیل مندرجہ ذیل تصویروں سے ملاحظہ فرمائیں:۔


(USGS)
کا بٹن کو دبانے سے آپ اس ویب سائٹ پر آتے ہیں جہاں پر آنے والے زلزلہ کے بارے میں مزید معلومات مثلا؛ زلزلے کا زیر زمین مرکز، جگہ اور شہر کا نام، زمین پر زاویہ اور گہرائی، وقت اور زلزلے کی قوت وغیرہ درج ہیں۔

کیا آپ جانتے ہیں کہ کل مؤرخہ ۱۷ مارچ ۲۰۱۱ کو لگ بھگ ۵۵ زلزلے آئے جن میں اکثریت (۴۰)جاپان میں تھے۔ ان میں سے چند ایک زلزلوں کی قوت تو ۶ سے بھی زیادہ کی تھی۔
جبکہ مؤرخہ ۱۶ مارچ ۲۰۱۱ کو ۶۲ زلزلے آئے جن میں سے (۴۱) جاپان میں تھے۔
کیا یہ بہت زیادہ نہیں ہیں؟
سائنس جو بھی توجیح پیش کرے کہ یہ سب آفٹر شاکس ہیں یا دیگر وجوہات۔ اور جس طرح ہم آندھی، بگولوں، سورج اور چاند گرھن کے اسباب جان کر اُن طور طریقوں کو بھول گئے ہیں جو ایسی صورتحال اور ایسے واقعات و حادثات میں حبیبنا محمد صلی اللہ علیہ وسلم اور اُنکے پیارے صحابہ کرام اپنایا کرتے تھے، کہیں زلزلوں کے بارے میں بھی ہم اُسی غفلت کا شکار نہ ہو جائیں، یاد رکھیئے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ و سلم نے قیامت کی نشانیوں میں سے یہ بھی بتایا ہے کہ اسکے قریب زلزلوں کا وقوع بکثرت ھو جاۓ گا اور یہ آخر زمانہ میں ھو گا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث مبارک کا یہ حصہ سنیئے؛
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ بیشک رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہے: ”قیامت قائم نہ ہو گی یہاں تک کہ علم اٹھا لیا جائے گا اور زلزلوں کی کثرت ہو گی۔
مزید یاد دہانی کیلئے میں بتا دوں کہ ایسے واقعات ظاہر ہوں تو اللہ تعالی کی طرف رجوع اورتوبہ میں جلدی کرنی چاہیے اوراس کی طرف گریہ زاری اوراس سے عافیت کا سوال اورکثرت سے ذکرواذکار اوراستغفار کی جاۓ جس طرح کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا معمول تھا۔

Advertisements

About محمد سلیم

میرا نام محمد سلیم ہے، پاکسان کے شہر ملتان سے ہوں، تلاشِ معاش نے مجھے آجکل چین کے صوبہ گوانگ ڈانگ کے شہر شانتو میں پہنچایا ہوا ہے۔ مختلف زبانوں (عربی خصوصیت کے ساتھ) کے ایسے مضامین ضن میں اصلاح اور رہنمائی کے دروس پوشیدہ ہوں کو اردو میں ترجمہ یا تھوڑی سی ردو بدل کر کے ایمیل کرنا میرا شوق رہا ہے۔ میں اپنی گزشتہ تحاریر کو اس بلاگ پر ایک جگہ جمع کرنا چاہ رہا ہوں۔ میں مشکور ہوں کہ آپ یہاں تشریف لائے۔
This entry was posted in Uncategorized, معلوماتی and tagged , , . Bookmark the permalink.

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s